ייצוג וטיפול מקיף למעסיקים

עולם דיני העבודה הוא עולם משפטי מורכב ומרתק אשר לו השפעה רבה על השוק העסקי. מעסיקים רבים המעוניינים מחד גיסא לקדם את מטרות עסקיהם ולנסוק לרווחיות כלכלית, ומאידך גיסא לשמור על זכויות עובדיהם ולהתנהל בתבונה ובמוסריות, נתקלים מעת לעת בשאלות וסוגיות שאין להם הכלים להתמצא בהן, שלא לומר הגעה לסכסוכים של ממש.

האם עלי לשלם לעובד ערבי בימי החגים שלו? האם עלי לשלם לו גם בחגים יהודים? כיצד מחושבים דמי אש"ל בנסיעות עסקיות? מתי עלי לשלם פיצויים לעובד שהתפטר? מהן זכויותיה של עובדת בהריון? שירות ייצוג וטיפול מקיף לעסקים בא לתת מענה לכל אלה ועוד, על מנת להבטיח התנהלות תקינה והוגנת וניהול מערכת יחסי עבודה שתבטיח הוגנות ועובדים מרוצים ומחויבים לארגון. גם במקרים אשר נראה כי יצאו מכלל שליטה, הסתבכו והגיעו אל בית הדין לעבודה- נעניק ייצוג משפטי למעסיק ונלווה אותו במקצועיות ללא פשרות.

נוסף על כך, אנו מספקים שירותי משא ומתן, חתימה על חוזים עם עובדים, שירותי משפט בתחום האזרחי גם מול ספקים במקרה הצורך, ומאפשרים לבעל העסק להתמקד בתחומו, ולהוביל את העסק שלו להצלחה בשוק תחרותי ללא דאגות מיותרות.
שירות ייצוג וטיפול מקיף לעסקים הוא כלי עבודה בשוק, אותו נדרש להחזיק כל עסק המעסיק עובדים ומעוניין בהתנהלות תקינה, חוקית ואחראית, הן בכדי להגן על עצמו והן בכדי להבטיח צוות עובדים מרוצים.