ייעוץ שוטף ומיידי

מעסיקים רבים נתקלים במציאות היום- יומית שלהם בשאלות וסוגיות מולן הם נותרים ללא מענה, שכן אין מדובר בתחום העיסוק והמומחיות שלהם. מנהל מסעדה, משרד פרסום ושיווק, מוציא לאור במקומון, בעל חברת שיפוצים, הנהלת שירות לקוחות ועוד מגוון רחב של תחומי עיסוק הנדרשים להעסיק עובדים, אך חסרים את הכלים היום-יומיים לעשות כן.

שירות ייעוץ שוטף ומידי בתחום דיני העבודה ויחסי עובד מעביד, מסייע בהתנהלות השוטפת והמורכבת יותר אל מול העובדים, תוך הגנה על הארגון מסכנת תביעות והכפשות. למרות הגישה להררי המידע הקיים ברשת, שירות כזה מעניק מידע הנקודתי לסיטואציה ולמעביד ולא מידע כללי הנתון לפרשנות. האם אני יכול לפטר עובדת בהריון? כמובן שלא. ואם היא גנבה ממני? ואם בצעתי שינוי ארגוני ואין צורך עוד בתפקידה? ואם ביכולתי להוכיח כי הפיטורים אינם קשורים להריון בשום צורה אלא לתפקודה בלבד? דוגמא נוספת: העובד שלי התפטר ומבקש פיצויים מאחר והוא עובר דירה. כמה ק"מ מרחק נדרשים כדי שאצטרך לשלם? ולמה בכלל העובדה כי הוא עובר לגור בתל אביב עם החברה שלו הם עניין שאני צריך לשלם עליו? מסתבר שאתה באמת לא אמור.

דיני העבודה אמנם נועדו להגן על העובדים ולשמור על זכויותיהם, אולם גם למעסיקים יש זכויות ולא תמיד קיים מי שישמור עליהן. שירות ייעוץ שוטף ומידי בתשלום חודשי קבוע הוא פתרון חכן ומועיל ולטווח הארוך אך חסכוני לכל בעל עסק.